Қазақстан Мұсылмандары Діни басқармасы
«Халал Даму»стандарттау және сертификаттау орталығы

АПЕЛЛЯЦИЯЛАР МЕН ШАҒЫМДАРДЫ ҚАРАУ ЖӨНІНДЕГІ КОМИССИЯ

Мақсаты-тапсырыс берушілердің шағымдары мен апелляцияларын уақтылы шешкен кезде оларға қызмет көрсетудің тиісті сапасын қамтамасыз ету.

1.Шағымдарды, апелляцияларды және Даулы мәселелерді қараудың негізгі принциптері:

- өтініш берушілердің заңды мүдделерінің құқықтарын сақтау кепілдіктері;
- қарау кезінде бюрократия мен әуре-сарсаңның көрінуіне жол бермеу.
- шағымдар мен өзге де өтініштер бойынша тиімді шешім қабылдау .


Шағымдарды қарау тәртібі:

Жұмыстың басталуы тапсырыс берушіден шағымдар мен жарнамалар беру болып табылады

1. Шағымды тіркеу.

2. Шағымды талдау, шағымды қабылдау (қабылдамау) туралы шешім қабылдау.

3. Шағымды қарау.

4. Шағым бойынша шешім қабылдау.

5. Түзету іс-шараларын жүргізу (қажет болған жағдайда)

6. Түзету әрекеттерінің мониторингі

7. Ескерту әрекеттері (қажет болған жағдайда)

Анонимді өтініштер қарауға жатпайды.


АШӨСШ басшылығының негізгі міндеттері:

- шағым мен жарнаманың мәнін мұқият түсіну, мәселені объективті шешу үшін басқа шаралар қабылдау

- шағымдар мен жарнамалар бойынша негізделген шешімдер қабылдау, осы шешімдердің уақтылы және дұрыс орындалуын қамтамасыз ету

- өтініш берушіге оны жарнамалау бойынша қабылданған шешім туралы жазбаша нысанда хабарлауға, ал қабылданбаған жағдайларда қолданыстағы нормативтік актілерге сілтеме жасай отырып дәлелді негіздеме беруге міндетті.

Шағым/апелляция жіберу